Vispārīgie noteikumi un nosacījumi

Satura rādītājs:
1. pants - Definīcijas
pants - Uzņēmēja identitāte
pants - Piemērojamība
pants - Piedāvājums
pants - Līgums
pants - Atteikuma tiesības
pants - Izmaksas atteikuma gadījumā
pants - Atteikuma tiesību izslēgšana
pants - Cena
pants - Atbilstība un garantija
pants - Piegāde un izpilde
pants - Ilguma darījumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana
pants - Maksājums
pants - Sūdzību procedūra
pants - Strīdi
pants - Papildu vai atšķirīgi noteikumi

pants - Definīcijas
Šajos noteikumos un nosacījumos piemēro šādas definīcijas:

  1. Pārdomu periods: periods, kurā patērētājs var izmantot savas atteikuma tiesības;
  2. patērētājs: fiziska persona, kas neveic profesionālu vai saimniecisku darbību un kas noslēdz distances līgumu ar tirgotāju;
  3. diena: kalendārā diena;
  4. Ilguma darījums: distances līgums, kas attiecas uz virkni produktu un/vai pakalpojumu, kuru piegādes un/vai pirkšanas pienākums ir sadalīts laikā;
  5. Pastāvīgs datu nesējs: jebkurš līdzeklis, kas ļauj patērētājam vai uzņēmējam uzglabāt viņam personīgi adresētu informāciju tādā veidā, kas ļauj nākotnē aplūkot un reproducēt saglabāto informāciju nemainītā veidā.
  6. atteikuma tiesības: iespēja patērētājam atteikties no distances līguma uzteikuma termiņa laikā;
  7. Veidlapas paraugs: uzņēmēja sagatavota atteikuma veidlapas paraugs, ko patērētājs var aizpildīt, kad viņš vēlas izmantot atteikuma tiesības.
  8. Uzņēmējs: fiziska vai juridiska persona, kas patērētājiem piedāvā preces un/vai pakalpojumus no attāluma;
  9. Distances līgums: līgums, ar kuru uzņēmēja organizētā preču un/vai pakalpojumu tālpārdošanas sistēmā līdz pat līguma noslēgšanai tiek ekskluzīvi izmantota viena vai vairākas distances saziņas metodes;
  10. distances saziņas paņēmiens: līdzeklis, ko var izmantot līguma noslēgšanai, patērētājam un uzņēmējam vienlaikus nesatiekoties vienā telpā.
  11. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi: uzņēmēja vispārīgie noteikumi un nosacījumi.

pants - Uzņēmēja identitāte
Uzņēmēja juridiskais nosaukums: My Steel BV
Tirdzniecības nosaukums: My Steel
Uzņēmuma adrese: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Tālrunis: 0492-745200, pieejams darba dienās no plkst. 8.00 līdz 16.30 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00.
E-pasta adrese: info@mysteel.nl
Tirdzniecības palātas numurs: 81444982
Btw-identificatienummer: NL862095189B01

pants - Piemērojamība

  1. Šie vispārīgie noteikumi un nosacījumi attiecas uz katru uzņēmēja piedāvājumu un katru distances līgumu un pasūtījumu, kas noslēgts starp uzņēmēju un patērētāju.
  2. Pirms distances līguma noslēgšanas patērētājam tiek darīts pieejams šo vispārīgo noteikumu teksts. Ja tas nav saprātīgi iespējams, pirms distances līguma noslēgšanas tiks norādīts, ka ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties uzņēmēja telpās, un tie pēc pieprasījuma pēc iespējas ātrāk tiks nosūtīti patērētājam bez maksas.
  3. Ja distances līgums tiek noslēgts elektroniski, pretēji iepriekšējam punktam un pirms distances līguma noslēgšanas šo vispārējo noteikumu un nosacījumu tekstu patērētājam var darīt pieejamu elektroniski tādā veidā, lai patērētājs to varētu vienkārši saglabāt uz pastāvīga datu nesēja. Ja tas nav saprātīgi iespējams, pirms distances līguma noslēgšanas norāda, kur ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties elektroniski un ka pēc patērētāja pieprasījuma tie tiks nosūtīti elektroniski vai citādi bez maksas.
  4. Ja papildus šiem vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem piemēro īpašus produkta vai pakalpojuma nosacījumus, otro un trešo daļu piemēro mutatis mutandis, un pretrunīgu vispārīgo noteikumu un nosacījumu gadījumā patērētājs vienmēr var atsaukties uz piemērojamo noteikumu, kas viņam ir vislabvēlīgākais.
  5. Ja viens vai vairāki šo vispārīgo noteikumu un nosacījumu noteikumi jebkurā brīdī ir pilnībā vai daļēji spēkā neesoši vai anulēti, līgums un šie noteikumi un nosacījumi citādi paliek spēkā, un attiecīgo noteikumu pēc savstarpējas vienošanās nekavējoties aizstāj ar noteikumu, kas pēc iespējas precīzāk atbilst sākotnējā noteikuma jēgai.
  6. Situācijas, kas nav paredzētas šajos vispārīgajos noteikumos, ir jāvērtē "saskaņā ar šo vispārējo noteikumu garu".
  7. Neskaidrības par viena vai vairāku mūsu noteikumu interpretāciju vai saturu jāinterpretē "šo vispārējo noteikumu un nosacījumu garā".

pants - Piedāvājums

  1. Ja piedāvājumam ir ierobežots derīguma termiņš vai tas ir pakļauts nosacījumiem, tas ir skaidri norādīts piedāvājumā.
  2. Piedāvājums nav saistošs. Uzņēmējam ir tiesības mainīt un pielāgot piedāvājumu.
  3. Piedāvājumā ir pēc iespējas pilnīgāks un precīzāks piedāvāto produktu un/vai pakalpojumu apraksts. Apraksts ir pietiekami detalizēts, lai patērētājs varētu pienācīgi novērtēt piedāvājumu. Ja uzņēmējs izmanto attēlus, tie patiesi atspoguļo piedāvātos produktus un/vai pakalpojumus. Acīmredzamas kļūdas vai acīmredzamas kļūdas piedāvājumā uzņēmējam nav saistošas.
  4. Visi attēli, specifikācijas un dati piedāvājumā ir orientējoši, un tie nevar būt par iemeslu kompensācijai vai līguma laušanai.
  5. Produktu attēli patiesi atspoguļo piedāvātos produktus. Uzņēmējs nevar garantēt, ka attēlotās krāsas precīzi atbilst produktu reālajām krāsām.
  6. Katrā piedāvājumā ir iekļauta tāda informācija, lai patērētājam būtu skaidrs, kādas tiesības un pienākumi ir saistīti ar piedāvājuma pieņemšanu. Tas jo īpaši attiecas uz
    jo īpaši:
    - cenu, ieskaitot nodokļus;
    - jebkādām piegādes izmaksām
    - veidu, kādā tiks noslēgts līgums, un kādas darbības tam ir nepieciešamas;
    - to, vai ir vai nav piemērojamas atteikuma tiesības;
    - maksāšanas, piegādes un līguma izpildes veidu;
    - piedāvājuma pieņemšanas termiņš vai termiņš, kurā tirgotājs garantē cenu;
    - distances saziņas likmes līmeni, ja distances saziņas tehnikas izmantošanas izmaksas aprēķina, pamatojoties uz citu pamatlikmi, kas nav parastā pamatlikme izmantotajam saziņas līdzeklim;
    - vai pēc līguma noslēgšanas to arhivē, un, ja jā, tad veidu, kādā patērētājs var ar to iepazīties;
    - veidu, kādā patērētājs pirms līguma noslēgšanas var pārbaudīt un, ja vēlas, labot datus, ko viņš sniedzis saskaņā ar līgumu;
    - visas valodas, kurās var noslēgt līgumu, izņemot holandiešu valodu;
    - rīcības kodeksus, kas attiecas uz tirgotāju, un veidu, kādā patērētājs var iepazīties ar šiem rīcības kodeksiem elektroniski; un
    - distances līguma minimālais ilgums ilguma darījuma gadījumā.".
    - pieejamie izmēri, krāsas, materiālu veids.

pants - Līgums

  1. Ievērojot 4. punkta noteikumus, līgums ir noslēgts brīdī, kad patērētājs pieņem piedāvājumu un izpilda tajā paredzētos noteikumus un nosacījumus.
  2. Ja patērētājs ir pieņēmis piedāvājumu elektroniski, tirgotājs nekavējoties elektroniski apstiprina piedāvājuma pieņemšanas saņemšanu. Kamēr uzņēmējs nav apstiprinājis šīs piekrišanas saņemšanu, patērētājs var līgumu lauzt.
  3. Ja līgums tiek noslēgts elektroniski, uzņēmējs veic atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai aizsargātu elektronisko datu pārsūtīšanu, un nodrošina drošu tīmekļa vidi. Ja patērētājs var maksāt elektroniski, uzņēmējs ievēro atbilstošus drošības pasākumus.
  4. Uzņēmējs tiesiskā regulējuma ietvaros var informēt sevi par to, vai patērētājs var izpildīt savas maksājumu saistības, kā arī par visiem tiem faktiem un faktoriem, kas ir svarīgi, lai atbildīgi noslēgtu līgumu no attāluma. Ja, pamatojoties uz šo izpēti, uzņēmējam ir pamatoti iemesli neslēgt līgumu, viņš ir tiesīgs atteikt pasūtījumu vai pieteikumu vai noteikt īpašus nosacījumus tā izpildei, vienlaikus norādot iemeslus.
  5. Uzņēmējs kopā ar preci vai pakalpojumu patērētājam rakstiski vai tādā veidā, lai patērētājs to varētu uzglabāt patērētājam pieejamā veidā uz pastāvīga datu nesēja, pievieno šādu informāciju:
    a. uzņēmēja iestādes apmeklējuma adresi, kur patērētājs var vērsties ar sūdzībām;
    b. nosacījumus, ar kādiem patērētājs var izmantot atteikuma tiesības, un veidu, kādā patērētājs var izmantot atteikuma tiesības, vai skaidru paziņojumu par atteikuma tiesību izslēgšanu;
    c. informāciju par garantijām un pēcpārdošanas servisu;
    d. šo noteikumu 4. panta 3. punktā iekļautie dati, ja vien uzņēmējs nav sniedzis patērētājam šos datus jau pirms līguma īstenošanas;
    e. līguma izbeigšanas prasības, ja līguma darbības termiņš ir ilgāks par vienu gadu vai tas ir beztermiņa līgums.
  6. Ilguma darījuma gadījumā iepriekšējā punktā minētais noteikums attiecas tikai uz pirmo piegādi.
  7. Katrs līgums tiek noslēgts ar nosacījumiem par pietiekamu attiecīgo produktu pieejamību.

pants - Atteikuma tiesības

Produktu piegādes brīdī:

  1. Pircējs, iegādājoties produktus, 14 dienu laikā var atsaukt pasūtījumu, nenorādot iemeslus. Šis pārdomu periods sākas nākamajā dienā pēc tam, kad patērētājs vai patērētāja iepriekš izraudzīts pārstāvis ir saņēmis produktu un par to paziņojis uzņēmējam.
  2. Pārdomu perioda laikā patērētājs uzmanīgi rīkojas ar produktu un iepakojumu. Patērētājs izpako vai lieto produktu tikai tiktāl, ciktāl tas nepieciešams, lai novērtētu, vai viņš vēlas produktu paturēt. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, viņš atdos preci uzņēmējam ar visiem piegādātajiem piederumiem un, ja tas ir pamatoti iespējams, oriģinālajā stāvoklī un iepakojumā saskaņā ar uzņēmēja sniegtajiem saprātīgajiem un skaidrajiem norādījumiem.
  3. Ja patērētājs vēlas izmantot atteikuma tiesības, viņam par to ir jāpaziņo uzņēmējam 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Patērētājam par to jāpaziņo, izmantojot veidlapas paraugu. Pēc tam, kad patērētājs ir izteicis vēlmi izmantot atteikuma tiesības, viņam 14 dienu laikā prece ir jānosūta atpakaļ. Patērētājam ir jāpierāda, ka piegādātā prece ir savlaicīgi nosūtīta atpakaļ, piemēram, ar nosūtīšanas apliecinājumu.
  4. Ja patērētājs nav izteicis vēlmi izmantot atteikuma tiesības vai nav nosūtījis preci atpakaļ uzņēmējam pēc 2. un 3. punktā minēto termiņu beigām, pirkums ir noticis.

Pakalpojumu piegādes gadījumā:

  1. Pakalpojumu piegādes gadījumā patērētājam ir iespēja izbeigt līgumu, nenorādot iemeslus, vismaz 14 dienu laikā, sākot no līguma noslēgšanas dienas.
  2. Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, patērētājs ievēro saprātīgus un skaidrus norādījumus, ko uzņēmējs sniedzis piedāvājumā un/vai vēlākais piegādes brīdī.

pants - Izmaksas atteikuma gadījumā

  1. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, viņš sedz ne vairāk kā atpakaļnosūtīšanas izmaksas.
  2. Ja patērētājs ir samaksājis kādu summu, uzņēmējs atmaksā šo summu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma. Tas notiek ar nosacījumu, ka uzņēmējs jau ir saņēmis preci atpakaļ vai ka var iesniegt pārliecinošus pierādījumus par pilnīgu atgriešanu. Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājumu veidu, ko izmanto patērētājs, ja vien patērētājs nepārprotami nav apstiprinājis citu maksājumu veidu.
  3. Ja produkts ir bojāts vai iepakojums ir bojāts vairāk, nekā nepieciešams produkta izmēģināšanai, mēs šo produkta vērtības samazināšanos varam novirzīt jums. Tāpēc, lūdzu, izturieties pret produktu saudzīgi un pārliecinieties, ka tas ir pienācīgi iepakots, to atdodot atpakaļ.
  4. Patērētājs nevar tikt saukts pie atbildības par produkta vērtības samazināšanos, ja uzņēmējs nav sniedzis visu juridiski nepieciešamo informāciju par atteikuma tiesībām, tas ir jāizdara pirms pirkuma līguma noslēgšanas.

pants - Atteikuma tiesību izslēgšana

  1. Uzņēmējs var izslēgt patērētāja atteikuma tiesības attiecībā uz 2. un 3. punktā aprakstītajiem produktiem. Atteikuma tiesību izslēgšana ir spēkā tikai tad, ja uzņēmējs to skaidri norādījis piedāvājumā vismaz savlaicīgi pirms līguma noslēgšanas.
  2. Atteikuma tiesību izslēgšana ir iespējama tikai attiecībā uz produktiem:
    a. kurus uzņēmējs ir izgatavojis saskaņā ar patērētāja specifikācijām, piemēram, pēc pasūtījuma izgatavotus produktus;
    b. kas ir nepārprotami personiska rakstura
    c. kurus to veida dēļ nav iespējams atdot atpakaļ;
    d. kas ātri bojājas vai noveco;
    e. kuru cena ir pakļauta svārstībām finanšu tirgū, ko uzņēmējs nevar ietekmēt;
    f. atsevišķiem laikrakstiem un žurnāliem;
    g. audio un video ierakstiem un datoru programmatūrai, kuras zīmogu patērētājs ir salauzis.
    h. higiēnas precēm, kuru plombu patērētājs ir salauzis.
  3. Atteikuma tiesību izslēgšana ir iespējama tikai attiecībā uz pakalpojumiem:
    a. attiecībā uz izmitināšanu, transportu, restorānu uzņēmējdarbību vai brīvā laika pavadīšanu, kas jāveic noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā;
    b. kuru piegāde ir sākta ar patērētāja skaidru piekrišanu, pirms beidzies atteikuma termiņš;
    c. kas attiecas uz derībām un loterijām.

pants - Cena

  1. Piedāvājumā norādītā derīguma termiņa laikā piedāvāto produktu un/vai pakalpojumu cenas netiks paaugstinātas, izņemot cenu izmaiņas saistībā ar PVN likmju izmaiņām.
  2. Neatkarīgi no iepriekšējā punkta uzņēmējs var piedāvāt produktus vai pakalpojumus, kuru cenas ir saistītas ar svārstībām finanšu tirgū un kuras uzņēmējs nevar ietekmēt, ar mainīgām cenām. Šo saistību ar svārstībām un to, ka visas minētās cenas ir mērķa cenas, norāda piedāvājumā.
  3. Cenu paaugstināšana 3 mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas ir atļauta tikai tad, ja tā izriet no normatīvajiem aktiem vai noteikumiem.
  4. Cenu palielinājumi, sākot no 3 mēnešiem pēc līguma noslēgšanas, ir atļauti tikai tad, ja uzņēmējs tos ir paredzējis un:
    tās izriet no normatīvajiem aktiem vai noteikumiem; vai
    b. patērētājs ir pilnvarots izbeigt līgumu dienā, kad stājas spēkā cenu paaugstinājums.
  5. Produktu vai pakalpojumu piedāvājumā minētajās cenās ir iekļauts PVN.
  6. Visas cenas ir pakļautas drukas un drukas kļūdām. Par drukāšanas un drukas kļūdu sekām netiek uzņemta nekāda atbildība. Drukāšanas un iespiešanas kļūdu gadījumā uzņēmējam nav pienākuma piegādāt produktu saskaņā ar nepareizi norādīto cenu.

pants - Atbilstība un garantija

  1. 1. Uzņēmējs garantē, ka produkti un/vai pakalpojumi atbilst līgumam, piedāvājumā norādītajām specifikācijām, saprātīgām uzticamības un/vai lietojamības prasībām un līguma noslēgšanas dienā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un/vai valdības noteikumiem. Ja par to ir panākta vienošanās, tirgotājs garantē arī to, ka produkts ir piemērots lietošanai, kas nav parasta lietošana.
  2. Tirgotāja, ražotāja vai importētāja sniegtā garantija neietekmē likumīgās tiesības un prasības, ko patērētājs var vērst pret tirgotāju, pamatojoties uz līgumu.
  3. Par jebkādiem bojātiem vai nepareizi piegādātiem produktiem rakstiski jāziņo uzņēmējam 4 nedēļu laikā pēc piegādes. Ražojumiem jāatgriežas oriģinālajā iepakojumā un jaunā stāvoklī.
  4. Uzņēmēja garantijas termiņš atbilst rūpnīcas garantijas termiņam. Tomēr uzņēmējs nekad nav atbildīgs par izstrādājumu galīgo piemērotību katram patērētājam, kā arī par jebkādiem padomiem attiecībā uz izstrādājumu lietošanu vai pielietošanu.
  5. Garantija nav spēkā, ja:
    - ja patērētājs pats ir remontējis un/vai pārveidojis piegādātos izstrādājumus vai tos ir remontējis un/vai pārveidojis trešajām personām;
    - piegādātie izstrādājumi ir bijuši pakļauti neparastiem apstākļiem vai citādi pavirši vai apstrādāti pretēji uzņēmēja norādījumiem un/vai norādījumiem uz iepakojuma;
    - defekts ir pilnībā vai daļēji radies noteikumu dēļ, ko valdība ir noteikusi vai noteiks attiecībā uz izmantoto materiālu veidu vai kvalitāti.

pants - Piegāde un izpilde

  1. Uzņēmējs, saņemot un izpildot produktu pasūtījumus, kā arī izvērtējot pieprasījumus par pakalpojumu sniegšanu, ievēro vislielāko iespējamo rūpību.
  2. Piegādes vieta ir adrese, kuru patērētājs ir paziņojis uzņēmumam.
  3. Ievērojot šā panta 4. punktā minēto, uzņēmums izpildīs pieņemtos pasūtījumus ātri, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, ja vien patērētājs nav piekritis ilgākam piegādes termiņam. Ja piegāde kavējas vai ja pasūtījumu nevar izpildīt vai var izpildīt tikai daļēji, patērētājs par to tiek informēts ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Šādā gadījumā patērētājam ir tiesības bez maksas lauzt līgumu. Patērētājam nav tiesību saņemt nekādu kompensāciju.
  4. Visi piegādes termiņi ir orientējoši. Patērētājs nevar iegūt nekādas tiesības no minētajiem noteikumiem. Termiņa pārsniegšana nedod patērētājam tiesības uz kompensāciju.
  5. Ja līgums tiek izbeigts saskaņā ar šā panta 3. punktu, uzņēmējs atmaksā patērētāja samaksāto summu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc līguma izbeigšanas.
  6. Ja pasūtītās preces piegāde izrādās neiespējama, uzņēmējs centīsies piegādāt aizstājēju. Ne vēlāk kā piegādes brīdī tiks skaidri un saprotami norādīts, ka tiek piegādāts rezerves izstrādājums. Attiecībā uz aizstājējizstrādājumiem nevar izslēgt atteikuma tiesības. Jebkuras atpakaļnosūtīšanas izmaksas sedz uzņēmējs.
  7. Risks par izstrādājumu bojājumu un/vai nozaudēšanu gulstas uz uzņēmēja pleciem līdz piegādes brīdim patērētājam vai iepriekš norīkotam un uzņēmējam zināmam pārstāvim, ja vien nav skaidri noteikts citādi.

pants - Ilguma darījumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana
Izbeigšana

  1. Patērētājs var jebkurā laikā izbeigt beztermiņa līgumu, kas noslēgts par regulāru produktu (tostarp elektroenerģijas) vai pakalpojumu piegādi, ievērojot noteikumus par līguma izbeigšanu, par kuriem panākta vienošanās, un ievērojot maksimālo paziņošanas termiņu - vienu mēnesi.
  2. Patērētājs var izbeigt līgumu uz noteiktu laiku, kas noslēgts par regulāru produktu (tostarp elektroenerģijas) piegādi vai pakalpojumu sniegšanu, jebkurā laikā, beidzoties noteiktajam termiņam, ievērojot saskaņotos līguma izbeigšanas noteikumus un brīdinājuma termiņu, kas nepārsniedz vienu mēnesi.
  3. Patērētājs var izbeigt iepriekšējos punktos minētos līgumus:
    - izbeigt jebkurā laikā, neaprobežojoties ar izbeigšanu konkrētā laikā vai konkrētā laikposmā;
    - izbeigt tos vismaz tādā pašā veidā, kādā tos noslēdzis;
    - vienmēr izbeigt līgumu ar tādu pašu brīdinājuma termiņu, kādu uzņēmējs ir noteicis pats.

Pagarinājums

  1. Līgumu uz noteiktu laiku, kas noslēgts par regulāru produktu (tostarp elektroenerģijas) vai pakalpojumu piegādi, nevar pagarināt vai atjaunot uz noteiktu laiku.
  2. Neatkarīgi no iepriekšējā punkta līgumu uz noteiktu laiku, kas noslēgts par regulāru dienas vai nedēļas laikrakstu un žurnālu piegādi, var pagarināt uz noteiktu laiku, kas nepārsniedz trīs mēnešus, ja patērētājs var izbeigt šo pagarināto līgumu pagarinājuma termiņa beigās, par to paziņojot ne vēlāk kā vienu mēnesi iepriekš.
  3. Līgumu uz noteiktu laiku, kas noslēgts par regulāru preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu, var automātiski pagarināt uz nenoteiktu laiku tikai tad, ja patērētājs var izbeigt šo pagarināto līgumu jebkurā laikā, par to paziņojot ne vēlāk kā vienu mēnesi iepriekš, un ne vēlāk kā trīs mēnešus iepriekš, ja līgums ir noslēgts par regulāru dienas vai nedēļas laikrakstu, žurnālu un periodisko izdevumu piegādi, bet retāk kā reizi mēnesī.
  4. Uz noteiktu laiku noslēgts līgums par regulāru dienas vai nedēļas laikrakstu un žurnālu piegādi ievadīšanas veidā (izmēģinājuma vai ievadabonēšana) netiek automātiski turpināts un beidzas automātiski izmēģinājuma vai ievadīšanas perioda beigās.
    Ilgums
  5. Ja līgums ilgst ilgāk par vienu gadu, patērētājs var izbeigt līgumu jebkurā laikā pēc viena gada, par to paziņojot ne vēlāk kā vienu mēnesi iepriekš, ja vien pamatotība un taisnīgums neliedz izbeigt līgumu pirms noteiktā termiņa beigām.

pants - Maksājums

  1. Ja vien nav panākta cita vienošanās, patērētājam pienākošās summas jāsamaksā 7 darba dienu laikā pēc 6. panta 1. punktā minētā pārdomu perioda sākuma. Ja ir noslēgts līgums par pakalpojuma sniegšanu, šis termiņš sākas pēc tam, kad patērētājs ir saņēmis līguma apstiprinājumu.
  2. Patērētāja pienākums ir nekavējoties ziņot uzņēmējam par neprecizitātēm sniegtajā vai minētajā maksājumu informācijā.
  3. Ja patērētājs nesamaksā, uzņēmējam ir tiesības, ievērojot juridiskus ierobežojumus, iekasēt samērīgās izmaksas, par kurām patērētājs ir iepriekš informēts.

pants - Sūdzību procedūra

  1. Uzņēmējam ir pietiekami publiskota sūdzību procedūra, un viņš izskata sūdzības saskaņā ar šo sūdzību procedūru.
  2. Sūdzības par līguma izpildi uzņēmējam jāiesniedz pilnīgi un skaidri aprakstītas 7 dienu laikā pēc tam, kad patērētājs ir atklājis trūkumus.
  3. Uz uzņēmējam iesniegtajām sūdzībām tiks sniegta atbilde 14 dienu laikā no saņemšanas dienas. Ja sūdzības izskatīšanai nepieciešams paredzami ilgāks laiks, uzņēmējs atbildēs 14 dienu laikā, nosūtot paziņojumu par saņemšanu un norādot, kad patērētājs var sagaidīt sīkāku atbildi.
  4. Ja sūdzību nevar atrisināt, savstarpēji vienojoties, rodas strīds, uz kuru attiecas strīdu izšķiršanas procedūra.
  5. Sūdzību gadījumā patērētājam vispirms jāvēršas pie uzņēmēja. Ja interneta veikals ir saistīts ar WebwinkelKeur un sūdzības nevar atrisināt savstarpējas vienošanās ceļā, patērētājam jāvēršas pie WebwinkelKeur(www.webwinkelkeur.nl), kas bez maksas veiks starpniecību. Pārbaudiet, vai šim tīmekļa veikalam ir spēkā esoša dalība, izmantojot https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Ja risinājums joprojām nav rasts, patērētājam ir iespēja sūdzību nodot izskatīšanai WebwinkelKeur ieceltai neatkarīgai strīdu komisijai, kuras lēmums ir saistošs, un gan uzņēmējs, gan patērētājs piekrīt šim saistošajam lēmumam. Strīda iesniegšana strīdu izskatīšanai šajā strīdu komitejā ir saistīta ar izmaksām, kas jāsedz patērētājam. Sūdzības ir iespējams iesniegt arī, izmantojot Eiropas ODR platformu(http://ec.europa.eu/odr).
  6. Sūdzības iesniegšana neaptur uzņēmēja saistību izpildi, ja vien uzņēmējs rakstiski nenorāda citādi.
  7. Ja uzņēmējs sūdzību atzīst par pamatotu, uzņēmējs pēc saviem ieskatiem bez maksas vai nu nomainīs, vai salabos piegādātos produktus.

pants - Strīdi

  1. Attiecībā uz līgumiem starp uzņēmēju un patērētāju, uz kuriem attiecas šie vispārīgie nosacījumi, piemēro tikai Nīderlandes tiesību aktus. Pat ja patērētājs dzīvo ārzemēs.
  2. Vīnes Tirdzniecības konvencija nav piemērojama.

pants - Papildu vai atšķirīgi noteikumi
Papildu noteikumi vai noteikumi, kas atšķiras no šiem vispārīgajiem nosacījumiem, nedrīkst kaitēt patērētājam, un tie ir jānoformē rakstiski vai tā, lai patērētājs tos varētu saglabāt patērētājam pieejamā veidā uz pastāvīga datu nesēja.